Nya dagar

Vänder allting nu? Jag tror det. Det är upp till mig. Inom golfen heter det follow through, och baksvingen ser fin ut. Jag har varit dålig på att blogga, och det beror på att det finns vissa saker som man klarar av bättre utan att låta alla runtomkring en informeras.

Jag vill i alla fall tacka er som har hjälpt mig fatta svåra beslut, delat med er av era egna demoner och stöttat mig på alla vis. Den starka tjejen som hittar vägar, blickar framåt och reser sig skymtar i horisonten, och nu är hon min bästa vän igen.

Om vi inte hörs, om jag verkar upptagen när ni försöker nå mig så... God Jul och ett Gott Nytt År till alla er som gör mitt liv ljusare. Jag är hemma i mellandagarna och kommer att njuta av lugn och ro i kropp och själ.

Catch you on the flipside!

/HeFo

Kommentarer
Postat av: Linda

Hör av dig om jag kan göra något...

Postat av: Valterego

God jul på dig med! Ta hand om dig.
/Erik

2007-12-12 @ 12:44:06
URL: http://www.valterego.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback