Dags ikväll Jonson?

Jag borde egentligen göra min årsdebut på läktaren ikväll. Är det nån match man ska se som inte är en finalmatch så är det den här. Bajen är ett väldigt aktivt lag och jag tror att vi kan få svårt mot dem även denna gång. Några 0-2 blir det hur som helst inte. Suleyman är borta, och och vår elva ser frisk ut. Komac, Sjölund och Jonson är med alla tre ikväll, och jag funderar på om inte jag ska vara det också.

Preliminär startelva: Pa Dembo Tourray - Sölvi Ottesen - Toni Kuivasto - Markus Johannesson - Jan Tauer - Aki Riihilahti - Lance Davids - Andrej Komac - Daniel Sjölund - Mattias Jonson - Mikael Dahlberg. Arneng och Enrico är avstängda.

image237
Jonson - alltid fyra dagars skäggstubb

/HeFo

Kommentarer
Postat av: Andreas

Jan Tauer måste vara den sämste som haft en startplats i ett allsvenskt lag!
DIF-Brajen 0-1. Petter Andersson, 63

2007-08-13 @ 14:24:08
Postat av: Jay

Tippar 0-0.
http://everydayglamour.blogspot.com/
Den här tjejen skriver faktiskt en av de bättre bloggarna "där ute".
Jobbade jag på ett förlag så skulle hon få skriva en bok ...
Enjoy!

2007-08-13 @ 18:26:47
Postat av: alexandra

Joråsatte...
Grattis till segern!
Jag hörde bajenfansen på krogarna här omkring skrika av ångest när Mikael Dahlberg rullade in bollen :)
Ps. Jag + en flickkompis kommer på torsdag.

Postat av: Lotta

?????

2007-08-13 @ 23:12:59
Postat av: Gia

Ja, ja, ja! Okej då, jag får väl säga grattis även om det sitter långt inne..... men ENBART för att Jonsson är så förbannat sexig, annars hade jag nog citerat Källström, och det gör sej inte lika bra i skrift som det gjorde i tal om du förstår vad jag menar.

2007-08-13 @ 23:37:47
URL: http://www.metrobloggen.se/catfight
Postat av: Cristian

Wohoo!!! Synd bara att det var världens sämst slagna straff någonsin.

2007-08-14 @ 01:51:37
URL: http://blogg.zikes.se
Postat av: alexandra

Ps. Jag var tvungen att kolla på nätet om det var match när jag hörde alla människor skrika ute på gatorna. Sen fick jag kolla upp vad han hette, den där djurgårdaren som gjorde mål. Sen tänkte jag skriva nåt om bajen-målisen, men kunde inte hitta hans namn. Sen, lite senare, var det en massa oljud här ute på gatan igen. Då var det huliganerna som gjorde upp. Och polisbussar som körde rally. Ds.

2007-08-14 @ 09:29:32
Postat av: HeFo

Själv var jag på Fredsgatan och firade med skumpa tydligen. =)

2007-08-14 @ 10:35:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback