Att bara klicka på femman...

Rubriken är intern och lite jobbig, eftersom den syftar på att jag förlorat en prestigefull tävling. Men jag kan bjuda personen som klickade på tvåan på det.

Går igenom en väldigt skön vecka med lagom mycket frustrationer på arbetsplatsen och lugn och ro i privatlivet. Saknar inte alls mycket just nu faktiskt, och har dessutom en hel del kul planerat framöver.

Idag har jag tjejkläder på mig. Inte så att jag normalt väljer herrmodell på jeansen eller kallingar, men höga klackar och kjol känns rätt ovant. Fick för mig att känna mig ärtig idag, så hela kittet åkte med... örhängen, top med spets och till och med en länk runt ankeln. Man måste ju bjuda ut si... ehum, bjuda till lite ibland.

Dagens låttext är självklar och helt fantastisk. 

Come pick me up
Take me out
Fuck me up
Steal my records
Screw all my friends
They?re all full of shit
With a smile on your face
And then do it again

I wish you would

                                - Ryan Adams

Planerade pokerbravader: Finnkampen 1-2 september i Tallinn, PAF Pokerforum Live 22 september på Silja och Lagpokern i höst såklart. Är grymt spelsugen nu, trots pinsamma moves på Sviten på fyllan förra veckan.

image238
Förra året på PAF-kryssningen... så jävla rättvist!

/HeFo 

Kommentarer
Postat av: Andben

Refräng:
Helena, Helena&
Refräng:
Helena, Helena&
Vers 1:
När jag ser dig, då slutar jag tänka
När jag hör dig, då hettar min kind
Kanske vill du, att jag ska få längta
När du försvinner som en sommarvind
Refräng:
Helena, Helena&
Refräng:
Helena, Helena&
Vers 2:
Är du ängen, vill jag va din blomma
Är du havet, vill jag va din båt
Än så länge, står ängarna tomma
Havet är stilla, luften är kall och våt
Refräng:
Helena, Helena&
Refräng:
Helena, Helena&
Stick:
Har du märkt, har du hört fåglar sjunga en sång
Har du sett båtar gunga nån gång
Har du känt jag är varm
Kanske du inte vet men det gör ingenting
Jag kan gå, jag kan vandra omkring i min längtans värld
Refräng:
Helena, Helena&
Vers 3:
Som en fjäril, är du svår att fånga
Som en hägring, är du svår att nå
När jag längtar, blir dagarna långa
Men jag kan vänta, länge till ändå
Refräng:
Helena, Helena&
Refräng:
Helena, Helena&
Refräng:
Helena, Helena& (tona ut)
Refräng:
Helena, Helena&

2007-08-22 @ 15:04:06
Postat av: HeFo

Oj! Haha, en serenad? Från en av söders skönaste fylltrattar dessutom! Man tackar...

2007-08-22 @ 15:17:22
Postat av: Jay

:)

2007-08-22 @ 17:55:25
Postat av: Noelia

LOL @ Andben för skön snubbe alltså =)
Åh vad jag minns din vinst på kryssningen fan vad glad jag var för din skull.

Postat av: HeFo

Hänger du med på den här resan Noelia?

2007-08-24 @ 18:18:49
Postat av: Noelia

Jag är bra sugen på att lira finnkampen, ska försöka bestämma mig innan söndag.

2007-08-25 @ 01:15:43
URL: http://nollis.blogg.se
Postat av: Noelia

Förresten jag ska hälsa från Andben att han är oskyldig till den fina texten.

2007-08-25 @ 01:18:10
URL: http://nollis.blogg.se
Postat av: HeFo

Jag tänkte från början att det snarare skulle kunna vara Jay som postade texten... och så rätt jag hade. Eller?

2007-08-25 @ 09:34:05
Postat av: Noelia

Nope det är en annan lustigkurre.
En ledtråd kommer här: när han postar inlägg på WSOP.info så postar han inte ett utan minst 4 på raken, lol.
Det var väl en bra ledtråd.

2007-08-25 @ 11:45:17
URL: http://nollis.blogg.se
Postat av: Jay

:)
Det brukar vara tre ...

2007-08-25 @ 19:29:09
Postat av: HeFo

Aqua = Jay ...Självklar read på den.

2007-08-26 @ 11:39:27
Postat av: Jay

Efter min första :) kanske!

2007-08-26 @ 12:46:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback