Onsdagen den 13 juni

Frukost: Lättfil med blåbär/hallon och All Bran.

Rask promenad till Karlberg. Det kommer bli nöten hela sommaren både till och från jobbet. Vem vill ner i T-banan ändå liksom?

Lunch: Köttfärslimpa med lite pepparsås, majs och rädisor. Knäckebröd. Jag saknade inte ens det vita degiga brödet så mycket som jag trodde, och nån potatisälskare har jag aldrig varit... Om man inte räknar pommes, chips och brännvin såklart.

Middag: Currysoppa med kyckling och vattenkastanjer. Jättegod, finns att köpa överallt. 3 minuter i micron - min typ av matlagning.

Smart att börja med ett sånt här projekt precis nu... om jag är hungrig och godissugen annars så är mensperioderna tiodubbelt värre. Gah! Tur att man inte har slutat röka i alla fall... =)

/HeFo - 70,4 kg


  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0