Antibes

Hade en underbar semestervecka i Antibes med Bengan och Amanda förra veckan. Bengans systerson Leo fick också följa med och få lite ledigt från sina tre mindre systrar, och svärföräldrarna var på plats när vi kom ner. Så väl omhändertagen har man inte blivit sen spädbarnsåldern tror jag. Goda middagar, härliga soldagar och skönt snack på balkongen på kvällarna. 

Lite bilder bjussar jag självklart på!


Livet på en pinne... en kall Heiniken i solen på Royal Beach


Den här bilden är inspirerad av Lina. :)


Ser nästan ut som en filmplansch. Gladporr på Rivieran... :)


L'auto...


Skönt gäng i plurret; Leo, Bengan, Amanda och svärmor Gerda


Mandis vid kyrkan där vi såg över hela Provence


Min snygga svärmor


Hittade en rätt soft kille som jag hånglade upp utanför kyrkan...


Grymma yachter låg vid hamnen


Leo med morfar Janne


Sista kvällen firade vi svärfars födelsedag med picnic på stranden

Tyvärr hade vi inte kameran med till Marine Land eller Aquasplash, som ju självklart var barnens favoriter (och lite mina också... i smyg). Leo fick träffa sina hajar, och Mandis fastnade naturligtvis vid delfinerna.

Längtar redan tillbaka... Tack Gerda och Janne och min fina familj för en av mina bästa veckor!

/HeFo


Kommentarer
Postat av: Chrille

Ååh! vilka fina bilder..de har lyckats fånga en liten bit av den franska atmosfären :)



Lovely!!

2009-07-16 @ 14:34:15
Postat av: HeFo

Ja, jag kanske till och med genomlider en fransk film inom kort. Så kan det gå! :)

2009-07-17 @ 10:38:26
Postat av: Lina

Guuuuu va härligt ni såg ut att ha det! Superhärliga bilder dessutom! Hoppas vi ses snart. Kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback