Åland var kallt, dags för SM

I helgen har det vankats poker igen i form av PAF Poker Challenge. För min del var turneringen ingenting att skriva hem om, satt shortstacked en lång tid och kom aldrig tillbaka. Resan i sig var trevlig, träffade alla de vanliga fejjorna i pokersvängen, och även en del som jag saknat. Anders gick dessutom bra i Omahaturneringen och slutade på en fjärdeplats. Tyvärr var hans flickvän lite överförfriskad den kvällen, så jag visade inte direkt något stöd... men jag tror att jag är förlåten nu. 

Båten direkt till Tallinn i söndags natt, och här befinner sig just nu hela pokersverige känns det som. SM i mörkpoker avgjordes igår, och jag är så glad att konstatera att titeln gick till en av mina stora idoler Birgitta Johansson. Förhoppningsvis har vi en dam överst på prispallen i Hold'em snart också...

Har en bra känsla inför dagen. Resten av gänget från Potraiser kom igår, däribland förra årets vinnare Calle, pappa Anders, Stäääfan och Jovaan. Det är en riktigt skön grupp man umgås med, vi ska väl mötas där nere och peppa varandra lite snart.

Återkommer med uppdatering efter dagens spel.

/HeFo

Kommentarer
Postat av: Frameworthy Banehooplahah

Det känns som att jag kommer behöva stjäla ungefär femton timmar av din uppmärksamhet när du kommer hem, för att få koll på alla ups n downs jag missar den här tiden.

Slakta gärna i turren nu!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback