Zach Galifianakis

Han spelar piano, han är konstig, han hatar Bush-administrationen, han rapar och svär och han ser ut som en gud!


Saker han säger:

For five years now, I've been addicted to cold turkey.
That show "The amazing race" ...is that about white people?
My brother has ADD, wich is wierd because he drives a Ford Focus.


Saker jag vill att han ska säga:

Do you want to marry me, you sick, demanding joke of a woman from Sweden?
Can little Zachy come out and play...?
Scratch my beard HeFo!

image250

Zach i Kanye Wests video "Can't tell me nothin".

Zach i Fiona Apples video "Not about love".

Tidig stand up med Zach på Comedy Central.

/Mrs. Galifianakis


Kommentarer
Postat av: Lotta

Du är en mycket sjuk kvinna, min vän!

2007-09-11 @ 09:28:13
Postat av: alexandra

-jag slår vad om att han gillar pizzapåsar med fett och räkor också!

2007-09-11 @ 13:12:11
Postat av: Jay

... och önskar att han hade varit med i the Band - när det begav sig!
H skicka CCP-låten är du snäll!

2007-09-11 @ 15:27:25
Postat av: HeFo

Jay, behöver mailadress. Min dator dit du skickade manus mm har drunknat. Och där fanns din mailadress också. Maila mig på [email protected] så returnerar jag ett till dig med låten i.

2007-09-11 @ 15:45:36
Postat av: Jay

CCCP var det nog ...

2007-09-11 @ 16:06:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback