Perspektiv

Efter allt som har hänt den här veckan, efter alla tårar, beslut, samtal och insikter, känns en blogg som världens larvigaste påfund. Jag är bra i många situationer, och kan öppna mitt hjärta, ändra åsikt och släppa alla principer. I andra fall är jag sämst. Jag är t.ex. dålig på att uttrycka mig när någon annan människa känner en sorg som jag inte kan relatera till. Nu vill jag göra ett försök, och jag hoppas att jag får chansen att göra det öga mot öga snart. Micke - mitt hjärta går ut till dig idag. Du skulle ha fått revansch på livet, men blev utköpt igen. Allt känns litet i jämförelse. Jag tänker på er och beklagar sorgen.

/Helena


Kommentarer
Postat av: Indi

Ledsen att jag bryter in i en privat tråd som denna, men jag skulle vilja dryfta en 24h-relaterad sak med dig. Har du msn kan du väl adda [email protected]?

2007-09-13 @ 20:33:54
Postat av: Lotta

Har bara en sak att säga dig, vännen: Tyck inte synd om. Tyck om!
Och det tror jag du gör..

2007-09-14 @ 10:07:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback