Östersjön nästa

Nu bär det iväg på pokerkryssning. PAF Poker.se Live går av stapeln på Silja Festival ikväll, och jag ska självklart med och försvara min titel från förra året. Den här gången har man ju förstärkning med sig också i form av gänget från Potraiser, som sponsrar och stöttar. Det är också med dem jag spelar lagpokern i år, vilket jag ser fram emot enormt mycket. Tyvärr är första omgången idag, så vi fick dela upp oss. Det blir jag, Anders och Stefan som åker båt, och så följer Gia och Åsa med oss också. Pumpa läns!

Återkommer med rapport från turneringen när vi kommit hem, för jag orkar inte ta med datorn på havet.

Kommentarer
Postat av: Lena

Jag förutsätter att du o Gia gör en dealt rakt av när ni bara é två kvar. Håller alla tummar. Kramar

2007-09-22 @ 15:26:30
Postat av: ason

lycka till

2007-09-23 @ 20:20:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback