Bilder från Tallinn

Fick några bilder av Åsa idag, eftersom jag själv inte hade kameran med mig den här gången. Jag ser ju strängt fokuserad ut verkligen...

image248
Finnen bredvid mig här precis i början av turneringen råkade vara han som jag slog ut på fjärde plats på PAF-kryssningen förra året. Han hade inte riktigt släppt det, så han gillade inte mig. Varje gång jag höjde så ställde han in hela stacken. Nykter var han inte heller. Ja, det är hans öl... =)
Foto: Åsa Holmberg, First Poker 

image244
Precis innan vi bröt för finalbord. Kolla ciggen i handen vid kinden... lite sugen där tror jag.
Foto: Åsa Holmberg, First Poker

image245
Johan Lendenius, Mikael Bredenberg och jag - den bästa svenska trion på rad. I bakgrunden Jonas, Dansken och Cholle - våra fans.
Foto: Åsa Holmberg, First Poker

image246
Jag och Rolle står och filosoferar under rasten.
Foto: Åsa Holmberg, First Poker

image247
Skönt gäng utanför Palermo.
Foto: Åsa Holmberg, First Poker

Tyvärr kunde Palermo inte alls leva upp till alla de lovord jag strött ut om dem under helgen. När vi kom dit påstod de att det var fullt, trots att matsalen var halvtom, och köket skulle stänga om en timme. De vägrade nästan ta emot oss - ett hungrigt, nyktert och hyfsat stort gäng med hela byxorna fulla med pengar. Märkligt beteende. Maten var heller inte lika bra som på de andra resorna, men så hungirg och trött som jag var så fick det duga. Nästa gång blir det Elephant istället - en jättemysig indisk restaurang i stan.

Tack Åsa för bilderna! Vi ses kanske på måndag?

Måndag, undrar ni nu... vad ska hända då? Jo, det är ju nämligen så att sedan Klubben stängde har det känts lite tomt utan måndagsturneringen som brukade äga rum där. Men nu har "det andra stället" tagit över den traditionen och kör alltså lilla laxen varje måndag. Så ni som fortfarande tror att det är stängt på måndagar - glöm det. Kom dit och boosta upp potten nu! Jag och mina kära vänner på
Potraiser kommer att vara där och ge er värde. =)

/HeFo
 

Kommentarer
Postat av: Bengan

Neeee - allas vårt Palermo kasst?! Jag säger ju det, var är världen på väg? Indiern är iofs grym, likaså den medeltida varianten på nästan samma adress men Palermo var ändå Palermo. Grrr

2007-09-06 @ 17:54:22
Postat av: Magnus Holmström

Här är ett bra poker forum ja hittat.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback