Brunchklubben

Brunch är någonting som jag ägnar mig alldeles för lite åt. Idag var vi på Villa Källhagen som serverade en perfekt buffé, men de kunde tyvärr inte stoltsera med en tillräckligt trevlig miljö. Sällskapet vid bordet var dock väldigt najs. Nästa gång blir det ett lugnare ställe.

Jag har kommit på att jag verkligen vill ha en Bostonterrier, men jag vet att jag inte skulle greja hela ansvaret själv. Jag har fullt upp ändå och vill kunna resa och gå på restaurang när jag vill. Är det någon som vill dela ansvaret med mig? Andreas kanske? Delad vårdnad typ...

image257
Min nya matte vill ha en till matte eller husse till mig...


Kommentarer
Postat av: jack h

du såg aldrig min hund, va? dom e så söta och gosiga och mjuka och nufsiga - oftast - men ... när dom är jobbiga så vill man bara skiljas direkt.
nej men det kanske är livet med ups and downs, vad vet jag. ville bara säga att om du vet att du har tid och ork att gå ut med hunden 3 ggr per dag i 15 år så go for it! det finns ingen bättre kärlek än den mellan dog och human.
själv så gav jag upp efter 12 månader och åkte tillbaka till kenneln (mamman och brorsan bodde kvar och de blev superglada när deras familjemedlem gjorde comeback). och det första hunden sedan går och gör där är att vinna en skönhetstävling 14 dagar senare. :)

Postat av: HeFo

Aha, visste inte att du hade lämnat tillbaka din. Men det var moget gjort om du verkligen inte kände att du orkade. Skönt att han kunde få komma tillbaka till familjen. Vi får se hur det blir med hund för min del. Drömma och fundera kan man alltid göra. =)
Kram!

2007-10-08 @ 02:15:50
Postat av: Åsa

haha, är det verkligen hunden du drömmer och funderar om/på??
Jag tror nog att det är matten..
=)

2007-10-08 @ 21:33:22
URL: http://xcobra.blogg.se
Postat av: HeFo

Åsa: Matten? Än så länge håller jag mig på vår sida av staketet... hussen i så fall. Men Andreas drömmer jag inte om så ofta. ;)

2007-10-09 @ 09:44:50
Postat av: Åsa

*asg* jag har inte så många hundvänner - och dom kallar ju inte varandra för husse och matte direkt
hur ska man kunna hålla reda på alla detaljer??
*s*

men visst är det ologiskt att innehaverskan heter matte?? Det var nog det jag gick på ...

Peace

2007-10-09 @ 20:36:56
URL: http://xcobra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback