Lördag

Ja, då var det kanske min tur att skriva något spontant ur alkoholens hetta. Jag brukar vänta och skriva när spritångorna har lagt sig, men vafan, jag ska inte vara sämre än kalasis. Han verkar ju så smart.

Jag överdrev nog hur länge jag hade väntat ikväll. Jag sa tjugo minuter, det var tio. Det kan bero på att jag var ute och snön stack mig i ansiktet. Det kan också ha berott på att jag fick töntiga anspelningar om mitt sällskap, som om jag hade varit intresserad av K... shit. Ja, chansen finns, men hur många gånger ska jag behöva glorifiera dig för att du ska fatta att du ÄR min värld?

...eller var. Jag vet inte hur mycket jag orkar. Min dröm om ett förhållande har alltid handlat om engagemang, att man vill dela med sig av hela sitt liv till den andra personen... inte bara ringa fyra ggr per dag och kolla, utan verkligen dela med sig. Skillnad. Kom inte och skrik och vält saker, var vaken och engagerad så kanske jag bryr mig.

Hur som helst. Jag ger upp. I eftermiddag ska jag spela lagpoker med världens bästa lagkamrater, så jag ska sussa lite nu.

/Helena

Kommentarer
Postat av: K

Tja, om jag ens antytt att jag trodde ngt sdt skulle jag kanske förstå men nej, ledsen, jag antar att var är var och vi är not. Tänkte också lira lagpoker. Vi får väl se. Antar att det är cool.

2007-11-03 @ 06:01:57
Postat av: Christofer

Wowza. Nähä, vafan. Ja, det jag skriver just nu har inte så mycket med dig att göra. Jag kommer till dig strax. Ska förklara mig. Jag började med att reagera på att Firefox automatiska stavningskontroll inte kände igen ordet "wowza", sen gav jag upp när "nähä" och "vafan" också rödstreckades. Resten gick dock bra, förutom "rödstreckades". Men...varför kan jag inte hålla tyst? Det här är inte intressant för mig, än mindre nån annan.

Så, tillbaka till ämnet - dig.

Jag är lite osäker på hur mycket jag hänger med här, inte så väldans. Men jag får väl skylla mig själv som inte grävt ner mig allt för mycket den sista tiden. Eller...grävt ner mig är kanske det jag gjort MEN VAD FAN KAN JAG SLUTA SKRIVA OM MIG?

Okej, jag verkar felgängad. Slutsats: Vi får se till att prata - ta hand om dig!

Postat av: ason

Hoppas att allt faller på plats för dej, och att lagpokern gick bra.
Kanske jag kan liva upp med lite kinapoker på fredag? Besöker sviten då.
Ta hand om dej/kram ason

2007-11-03 @ 23:57:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback