South Park Stockholm

Jag har roat mig med att illustrera en del av min bekantskapskrets på South Parkiska.
Ta inte illa upp nu folket... det är faktiskt rätt likt. =)

image136
Johan...

image137
Matte...

image138
Mattes mamma Monica...

image145
Lillebror...

image139
Bengan...

image140
Syrran... 

image141
Puffan...

image143
Amanda...

image144
...och jag själv då.

Idag har vi slappat järnet här hemma. Vi gick ut för att köpa lördagsgodis, och som vanligt efter en dag i soffan ser man ju ut som en påse skridskor. Mysbrallor, skitigt hår åt alla håll och blek som en alvedon. Innan vi gick sa jag till Amanda: Ja, det är ju när man går ut såhär som man träffar alla sina gamla klasskamrater... och efteråt så spekulerar de i om man har börjat knarka och det börjar skvallras om hur bra man egentligen har mått efter skolavslutningen...

Självklart träffar vi på Rima och Helen som jag gick i grundskolan med... Helen bor tydligen i princip granne med oss och har nu två barn. De skulle käka på Ettutre med respektive och ungar. Det var jättekul att stöta på dem, och ganska komiskt eftersom jag förutspådde det precis innan.

Nu blir det popcorn, TV och godis! Ben&Jerrys Fossil Fuel kanske kryper ur frysen lite senare också...
 
/HeFo
 

Kommentarer
Postat av: Kicki

Jääävlar va lik Bengan! :)

2007-05-20 @ 04:07:55
Postat av: Anonym

Det är Bengan ...

2007-05-20 @ 05:31:36
Postat av: Jonas Tottmar

Det är Bengan ...

2007-05-20 @ 05:34:10
Postat av: Gia

Inte en enda kamera i hela världen skulle kunna fånga Bengan så på pricken......

2007-05-20 @ 10:31:41
Postat av: HeFo

Jonas, du får inte göra sådär. Jag blev tvungen att googla loss totalt för att kolla vad det var för en Jonas Tottmar som besökt min blogg...
Aquarello? H2O? Supadupa? Chicago-Jonas? Ahaaa...
=)

Postat av: Kleiner T

Men vafan.... som om jaaag skulle ha nån nörd-tshirt på mig. :-)

2007-05-28 @ 21:23:34
URL: http://johan.tanner.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback