Finnkampen

Har inte hunnit blogga om helgen i Tallinn ännu, så det får bli en liten recap. Bloggandet har främst utförts i tjänsten på www.24hpokernews.com där jag har rapporterat från Pokerfinnkampen, som var anledningen till mitt Estlandsbesök. Jag spelade inte själv, utan koncentrerade mig på att bevaka evenemanget, mingla och spela "lobby-Kina" med Viet. Kinapoker är jobbigt för psyket. Jag har nyligen börjat gilla spelet, och är redan lite beroende. Vi kan väl sammanfatta den långa sessionen mot Viet med att säga att jag är skyldig honom pengar. =)

Annars var det kul att träffa så många glada pokerspelare på en gång, och rapporteringen gick hyfsat smärtfritt. Tog mest bilder på turneringen, men jag lägger upp ett par här som jag hittade i kameran.

162991-66162991-65
Martin Trang och "Turken"                   På bussen till hotellet                          

162991-64162991-63
Jukka - galen finne utan skor              Gia var klart snyggast!

162991-62162991-61
Freddz precis innan start                    Phid och Kovacs i baren på Arlanda

162991-60
Bengan och Franke

Sen jag kom hem har jag fått mer och mer ont i ryggen igen, och nacken är så gott som helt låst. Jättejobbigt att gå omkring och vara stel hela dagarna, och huvudvärken kommer och går. Nu skulle jag verkligen behöva de där pillrena som jag påstås knapra... =)

Ikväll blir det Jackpottfinal på Sviten. Får se om jag orkar hålla upp ryggraden vid pokerbordet...

/HeFo

 

Kommentarer
Postat av: Anonym

du träffar ju franke oftare än jag... puss och kram.
M

2007-03-09 @ 22:32:03
Postat av: HeFo

Och det ska jag vara glad för eller...? ;)
Puss själv!

2007-03-10 @ 14:47:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback