Det var jag, Terrible Turk och...

Så börjar alla de roligaste historierna tydligen, och så även denna. Jag låter bilderna tala för sig själva. Jag är väldigt glad att Viet höll koll på kameran så det blev några bilder alls. Skönt att man fick lite hjälp med allt möjligt igår eftersom man var närmast sumo-full. 

Tydligen så var vi på Blue Moon Bar efter karaoken och där var Gurre med nån liten kompis. Eller liten och liten, har var kanske 2 meter lång eller nåt. Enligt Matte, som som vanligt hade vänligheten att följa fyllot hem, så åt jag upp en halv servett i taxin hem. Den hängde liksom med korven in... Korven var jättevarm och jag var uppenbarligen rätt hungrig, så jag har en stor blåsa i munnen idag.

Hur jag kom in på BMB är en gåta. Alla som hade inhalerat sprit och vinglade fram kom in. När det var semi-nyktra Mattes tur sa vakten: Herrn, du tar det jävligt lugnt med alkoholen ikväll, va? LOL


Kul att både Puffan och Lillebror kom igår. Har inte träffat dem på länge och att Alexandra sjöng Des'ree med mig var en sensation! Med feber och snuva blir varken sång eller fylla särskilt bra... som Randy Jackson skulle sagt: My pitch was all over the place. Men grym Yo-factor rakt igenom hela kvällen! Tack folket!

Ikväll blir det djupstackat och härligt på Sviten, sen ska jag försöka bli frisk. Over and out. Njut nu av bilderna... =)

/HeFo

image75
Jag och Viet

image76


image73
Pärmblädder... vad ska man välja....?

image74
Äh, du kan få se mina lökar istället.

image72
Söta Annie

image71
Redo...?

image80
Abbe kan om han vill! Fast man kanske ska hålla sig ifrån legender som David Coverdale...

image81
Stor variation av musik... från Britney...

image84
Ja, hon låter som Britney också...

image82
...till Billy Idol...

image85
...till Tears for fears... (ja, det är Mark som står där!)

image86
...och så alla dessa duetter.

image87
Massor av duetter...

image88
Popsnöret

image89
Visst är det viktigt med inlevelse, men måste man se ut som nån från "Snickeriet"...?

image90
Thomas "Lillebror" Hindersson - en sann entertainer.

image91

image92
Och lilla magen fick va med också!

image93
Bohemian Rhapsody funkar ju alltid...

image94
Torkel river av en snyftare som vanligt...

image95
...med en osann inlevelse.

image96
Livin' on a praaaaayer... (han från "Snickeriet" dök upp igen...)

image78


image77
Vart tog min haka vägen?

image99
Luuuugn lilla grisen...

image100
Ja Matte, du är jätte-street. =) Peace out dog!

image101
Är hon också från "Snickeriet"...?

image97
Malin och Annie...

image98
...i lite lättsam girl-on-girl-action.

image79
Tung girl-on-girl-action!

image68
...men det sötaste kärleksparet var Abbe och Turken.

image69

image70
...men de valde att sova på varsitt håll på första dejten...

image102
...så Murat fick nöja sig med en flaska. Vilka talanger!

Sen blev det BMB som sagt... och äntligen fick vi in Puffan framför kameran!

image103


image104

image105

image106


Kommentarer
Postat av: Anonym

var kan man spela kina poker på nätet

2007-03-19 @ 07:02:04
Postat av: Griiiisen

LMAO!!!!!

2007-03-19 @ 12:56:39
Postat av: HeFo

Kina på nätet: http://www.superiorpoker.com
Grymt vanebildande!

2007-03-19 @ 13:08:47
Postat av: Anonym

Tusen tack till dig och alla andra för en supertrevlig kväll!!
Jag kan konstatera att jag tog de flesta bilderna (utom de från BMB, hur fick du tag i dem??)och vill nu köpa en sån där fantastisk blixt som satt monterad på kameran! Jag vill även rikta ett extra thank you till Annie som stod för en stor del av kvällens underhållning... dels gjorde hon succé som Britney Spears efterträdare och dels hånglade hon upp den snyggaste tjejen på dansgolvet vilket ju kan betraktas som underhållning i sig. Jag såg även att Malin fick en blöt puss av en snygg tjej :)
Goda pommes frites och en jordgubbsmilkshake avslutade natten... denna gång stod Malin (och inte några hemburgerkastande Piff & Puff) för det uppseendeväckande beteendet genom att ropa NÄMEN, DET ÄR JU HARRY HAAAAFFFAAAA!!! över hela Mc Donalds när två rara poliser gjorde entré.
Kul att träffa er alla!
På återseende!
Kram,
Alexandra

2007-03-20 @ 20:43:16
Postat av: HeFo

Alltså de där två... haha. Malin och Abbe i en diskussion på telefon;

- Ääj, du vet grabbarna måste ju hänga en pyts nu gumman så du får smaka på pappas rejäla pjäs sen...
- Äh va fan, what evööör! Softa nu innan jag ringer Harry Haffa. Jonna hem och värm upp bingen till mamma, jag bladar snart hem från kneget.

=)

2007-03-21 @ 19:42:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback