Det finns lite rock i oss alla

Mötley Crue. Hm... just det, Tommy Lee och han galningen Vince ja! Kan väl inte nynna en enda låt, men en galen efterfest tackar man inte nej till! Mötte Susanne och Rosie från jobbet på Anchor efter syrrans stundentmottagning och tog ett par drinkar med diverse sköna bikers.

Kvällen till ära hade man klätt sig lite extra slampigt såklart - det är ju rättfärdigat när man ska festa med ett hårdrocksband. Själva efterfesten ägde rum på Berns, och tack vare en pokersajts sponsorskap och att det berömda sten-sax-påse-proffset Mattias Ericsson var med och arrangerade spektaklet så var det gott om bekanta pokeransikten på plats.

Fullt med hyggligt folk, och bandet dök tydligen upp sen fast jag inte riktigt lade märke till uppståndelsen. En lagom full HeFo hamnade i en gryta i en av sviterna och somnade sedan gott med kläder och smycken i en skön hotellsäng. Lyckades inte ens slänga ut TVn genom fönstret, men lite galen blev kvällen ändå.

Lite svårt att få en taxi när man står på gatan som bakfull och lättklädd hårdrocksgroupie, men jag lyckades ta mig hem runt 11 på förmiddagen i alla fall.

image172
Rosie, Susannes kompis med hojjen och Susanne på Anchor

image174
Hur ska E-type INTE hitta dit?

image176
Poserande bikers på Anchor

image177
Brudarna utanför Berns

image175
Susanne, Dan, jag, Erik, Eriks kompis och Ulrika på Berns

image178
Ulrika och Rosie

image180
Jag och Dan

image179
Jag och Erik (tro det eller ej, men han är nyktrast av alla)

image173
Lotta och Bosse på plats på Berns

image181
God morgon...?


Kommentarer
Postat av: Kakan

OMFG
Hefo, bringin' sexy back...?!

2007-06-08 @ 09:24:29
Postat av: Lotta

Tisdag kväll: Sexig slampa.
Onsdag morgon: Sliten slampa
Fast det är ett under att du ens stod på benen vid elva....själv var jag och B ute och powerwalkade ;-) Jag lovar att DET är värre än din baksmälla!!
Men fan vad du rockade!!

Postat av: Katarina

Underbart! Jag önskar att jag också kunde se ut som en 19-åring när jag är bakis.

2008-04-22 @ 15:43:19
URL: http://katarinaknits.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback