Live

Har ingen lust att skriva någonting idag. Besviken på en människa som står mig nära och dessutom inte frisk. Jag saknar helt inspiration att göra någonting för tillfället.

Två roliga saker att se fram emot dock. I morgon får jag besök av en väldigt god vän som jag inte har umgåtts med på länge. Han ska ta med gitarren och det ska bli mysigt att spela, snacka och komma ikapp med vad som hänt i hans och mitt liv den senaste tiden.

Den andra grejen är att jag förutspår att fredagen blir riktigt bra. Bara en känsla...

Bloggen idag får helt enkelt fyllas med texten från en av de bästa låtar som har skrivits.
 
Even now
The world is bleeding
But feeling just fine
All numb in a castle
We were always free to choose
Never free enough to find
I wish something would break
Cause were running out of time

And I am overcome
I am overcome
Holy water in my lungs
I am overcome

These women in the street
Pulling out their hair
My masters in the yard
Giving light to the unaware
This plastic little place
Is just a step amongst the stairs

And I am overcome
I am overcome, baby
Holy water in my lungs
I am overcome

So drive me out
Out to that open field
Turn the ignition off
And spin around
Your help is here
But I'm parked in the open space
But locking the gates of love

I am overcome

                                     Live - Overcome

Kommentarer
Postat av: Lotta

Min absoluta favorit. Klockren i mitt hjärta...får mig att gråta. Du har så god smak.

Postat av: HeFo

Vi verkar tycka lika om mycket. Du tycker att jag har bra smak och det tycker jag också. =)
När blir det irish coffee och sniglar på Ettutre?

2007-07-09 @ 16:06:35
URL: http://hefo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback