Home Game 29/12 -06

Efter att vår älskade källare på St Eriksplan gått i graven måste ju någon ta på sig det tunga ansvaret att agera värd för vårt gängs otroligt prestigefyllda home games. Lotten föll på mig efter att Ralf "tysken" Trautmann skrytit om sin långa och imponerande vinstsvit. 20 pers ramlade in, så det blev en tvåbordsturnering med efterföljande CGs och smågrytor. Utdragningarna, skratten och vinet flödade. Noelia var först ut ur turneringen, vilket förvånade många... sen såg vi henne aldrig mer.

Grattis till Matte som tog hem main eventet!

Har lärt mig att plocka fram kameran nu också...

Johan och Malin
Johan och Malin

Bengan hade ryggskott men kom ändå
Bengan hade ryggskott men kom ändå...

Malin visade prov på bra klonk-skills
Malin visade prov på utmärkta klonk-skills

Emil vilar efter utdragningarna
Emil vilar efter utdragningarna

Lasse Lasse liten
Lasse Lasse liten - Red Label är inte gott!

Zeb poserar i soffan
Zeb poserar i soffan. Very sexy!

Da champ med vinnarhanden
The Champ med vinnarhanden

Segerkyssen
...och segerkyssen var inte långt borta!

Bison är en buffel
Bison är en buffel.

Björn "Funny Haircut" Olsson och Bison
Björn "Funny haricut" Olsson och Bison

Björne "Tobakshandlarn" och Tight-Matte HU
HU mellan Björn "tobakshandlarn" och Tight-Matte

Abbe, Avsaknad och Ralf i CG på lilla bordet
Abbe, Avsaknad och Tysken i CG vid lilla bordet

Alltid nöten. Alltid.
Monstret. Alltid nöten. Alltid.

Abbe och undertecknad värdinna
Abbe och undertecknad värdinna

Avsaknad och Ralf blev typ ihop
... och sjukast av allt var att Avsaknad och Ralf blev kära...


Lovar att nästa sammankomst är nära... tack för en trevlig kväll!

/HeFo

Kommentarer
Postat av: Noelia

Men LOL!! Jag var faktiskt inte först ut det var ju Jörgen =) Men spela roll, kul var det och nästa gång sviker jag inte, promise. PUSS!!
Fina bilder btw.

Postat av: HeFo

Var helt säker på att du åkte först... det har väl aldrig hänt förut kan jag tänka mig. Du har ju sånt enormt tålamod till skillnad från en fisk som jag. =) Puss själv!

2007-01-10 @ 09:41:17
Postat av: Sviten Lasse

Det var super kul, trist bara att det är så lätt att vinna sidospelet bara..

2007-01-10 @ 10:10:29
Postat av: Storebror

Jag var nog ut först, men säg inte det till någon. Tack, bra initiativ

2007-01-10 @ 13:50:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback