Ta glädjetåget in i Grisens år!

Nu är jag trött.

Jag är trött på patetiska ångestfyllor, jobbiga pojkvänner, orättvisa chefer och all sorts självömkan till höger och vänster. Ni som tar åt er nu - gör det! Det finns riktiga problem i världen, så sluta skapa fler helt i onödan för att fiska efter bekräftelse eller sympati. Varför kan inte AA få stå? Hur kunde jag ligga med henne? Jag vet inte vad jag vill i livet... Sluta! Gnällspikar har jag inte riktigt energi för just nu.

Jag ska nämligen försöka se saker och ting positivt nu. Det verkar så roligt och optimistiskt. Jag har en underbar dotter, en supermysig lägenhet, ett roligt jobb och massor av underbara vänner som jag älskar. Hur kan man klaga då? Nu är det slut med att leta fel i livet, och ni som vill hänga på glädjetåget 2007 är välkomna!

Gris

Och snälla ni som läser den här bloggen - jag har nytt mobilnummer! 0736-00 85 34. Mitt gamla sim-kort är trasigt. Jag har beställt ett nytt, men dessvärre är alla mina telefonnummer borta så känn er inte bortglömda om jag inte ringer spontant. Skicka gärna ett sms med ditt namn så kan jag lägga in dig igen! Mitt gamla vanliga nummer kommer att fungera igen så fort jag fått nytt sim-kort, så då kommer jag använda båda telefonerna.


Det går rykten om att min msn är hackad. Detta stämmer inte! Jag bytte adress på mitt konto från Chello till Comhem för att Chello inte finns längre. Så ni som vet att jag vill kunna ha kontakt med er, var inte rädda att adda mitt nya konto. Både Hotmail och Chello kan ni radera om det känns förvirrande, för jag använder bara den nya nu. Oklart? Inte? Bra.


Förresten, ni har väl inte missat att besöka min jobbsida? Det är mest pokernyheter och lite artiklar, men det är väl alla intresserade av eller? =) 

www.24hpokernews.com


Hej då och gott nytt kinesiskt år! Eldgrisen ftw!


/HeFo


Kommentarer
Postat av: Anonym

You go Sis! ;p haha!

2007-02-19 @ 20:13:41
Postat av: Anonym

Jag gillar din blogg!
/hornsgatan 78

2007-02-19 @ 21:08:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback