Min natt med Mike Matusow...

Det måste ju vara ett tecken. Den man drömmer om på natten till Alla hjärtans dag måste ju vara "the one"? Känner mig lite kär idag faktiskt... I natt var jag nämligen tillsammans med Mike Matusow. Vi bodde i Vegas och hade tydligen levt ihop ett bra tag. 

Mike "The Mouth" MatusowJag hade ett väldigt oväntat yrke som mannekäng, så jag gick på catwalken medan han spelade poker. På fritiden spelade vi basket med våra familjer.

Eftersom jag varken är modeintresserad eller särskilt bra på basket så var jag lite konfunderad över mitt nya liv i Vegas. Flyttar man inte dit för att spela poker liksom? Men att leva med Mike Matusow var tydligen inga konstigheter. Han var hur rolig som helst och vi hade svinkul tillsammans. Dessutom var han snäll och hövlig och verkade ha ett enormt stort hjärta. Enda gången hans humör visade sig i drömmen var när han hade meningsskiljaktigheter med min mamma, men det händer ju de flesta människor i den positionen.

Så idag ska jag gå omkring och vara förälskad i min drömkille. Jag tror dessutom han kan göra mer än bara snacka med den där munnen... 


Kommentarer
Postat av: christel

haha!

hmm..ja han är säkert jättebra på att..s...sjunga!?

2007-02-16 @ 18:57:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback