Min feber gör det svårt...

Det var länge sen jag var riktigt febrig. Man lever liksom som i en svettbubbla, ständigt hungrig men utan ork att äta sig mätt. Jag minns känslan så väl nu. Men jag gnäller inte, kan vara rätt mysigt att ligga nerbäddad ett par dagar.

Hund i nallekläderSom tur är har man en snäll kompis som kommer över med proviant som räcker hela helgen, och Amanda fick sällskap till dörren av en kompis och hennes mamma. Jag sa till Anders "Ta ett gäng räkor, vi gillar räkor..." Om jag inte är helt off på viktkänslan så fick vi hem ca två kilo! =) Tack för hjälpen babe.

...så jag behövde inte ens ta mig ut idag. Har kollat på American Idol och blivit helt hooked igen såklart. De har kommit till stadiet då alla är rätt vassa, 24 tävlande kvar. En omänskligt duktig tjej som heter LaKisha blåste juryn av stolen i veckan. Oj vilken röst! Simon sa "I'm tempted to tell the other 23 contestants to buy a plane ticket home..."

Rubriken på inlägget är för övrigt tagen från en av Kents bästa låtar - "Ett tidsfördriv att dö för"...

Det är mars, jag fyller år
men min feber gör det svårt
designerdrömmar, ny frisyr
det här är början på en ny tid...

Nu ska jag och prinsessan svulla räkor. Blir en mysig sjukstuga med räkfrossa, chips och "Så ska det låta"! Trevlig helg alla!

/HeFo

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sluta gnäll och ät dina räkor =)
Ska inte ens handla till vänner när man är hungrig alltså...

2007-02-23 @ 23:21:45
Postat av: Anonym

KRYA PÅ DIG jättemassor, PIFFU!!!
/a

Har varit på bio ikväll och tittat på s-v-e-n-s-k film :) "Se upp för dårarna", helt otroligt bra film som hade premiär ikväll och som jag verkligen rekommenderar till alla som gillar ämnen som "kommunikation, relationer, vänskap och fördomar", typ.

Puss!

2007-02-24 @ 00:31:24
Postat av: HeFo

Tack Puffster! Hoppas du såg bloggen med förfrågan om kycklingen. =) ...det var allt för länge sen vi hängde på riktigt nu!

Pussa Thomas och Linus!

2007-02-24 @ 00:53:37
Postat av: Wise

HALLÅ!?
Vad gör "min" hund i din blogg? :)
Don´t get mad, get even. Or better, i mean.

2007-02-24 @ 05:26:02
Postat av: puffifluff

När jag hade läst inlägget omkycklingen gick jag genast och köpte två paket med kycklingdelar som jag bjöd mina syskon på. Självklart fanns du i mina tankar under tillagningen (!? inte på det sättet) med tanke på våra tidigare gemensamma kycklingmiddagar!

Vi har dessutom numera ett hem som som inbjuder i ännu större utsträckning till såväl kyckling-/tacokvällar som filmvisning! (Det kallas tydligen för "hemmabioanläggning", men vad vet jag om film och dess utrustning...!!)

Välkommen!

2007-02-24 @ 21:32:25
Postat av: chrillan

sötaste hunden i världen!

sötaste(?) material girl också..haha

2007-02-25 @ 01:52:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback