Tre saker

Tre grejer som verkligen stör mig just nu:

1. Att Djurgården inte kan hålla i sitt spel och förlorar mot Kalmar. Skulle inte vi ta guld?
2. Att Facebook tar alldeles för mycket tid från viktigare saker.
3. Att det aldrig är enkelt med förhållanden.

Tre grejer som jag gillar just nu:

1. B - trots tusen issues.
2.
Kjell Bergqvist
3. Emser (hade glömt hur gott det var)

Vädret skiter jag i att kommentera. Nio månader till nästa solglimt. Heja Sverige!

image240

Ska till Tallinn i helgen och spela PokerFinnkampen. Längtar verkligen efter att få spela, och sällskapet kommer nog att liva upp tillvaron ordentligt. Vi värmde ju upp inför turneringen med ett möte med efterföljande gryta och bus. Lagom friska killar man spelar med. Lagpokern kommer att bli en upplevelse för alla inblandade.

Dagens låttext kommer från Ryan Adams (igen):

All the railroad lights shine on the city
Full moon shall pass in twilight
In the oldest oak tree by the neighboring factories
Forever rising steel beams in twilight.

In the overpass view with the traffic lights hanging
By threads like ornaments
So did you have your last drink?
Did you raise it up to me, just to spite me not being there with you?

Drunk and fucked up like the twilight
Drunk and fucked up like
Drunk, like the twilight out tonight

So when the bar closes down it does murder to the city
Dirty and peaceful and mean
And for the record I'd stand right here on the corner
Waiting for justice to bring you here to me.

Drunk and fucked up like the twilight
Drunk and fucked up like
Drunk, like the twilight out tonight.

Kommentarer
Postat av: Lotta

Emser och Kjelle är favvosar hos mig med. Den mannen lyckas ju med bedriften att spela samma roll i alla filmer, och alltid vara lika kul ändå.

2007-08-29 @ 10:43:41
Postat av: HeFo

Såg "Den bästa sommaren" igår. Fantastisk roll för Kjell. "Passa på att skratta nu barn, för man vet aldrig när det blir roligt nästa gång."

2007-08-29 @ 12:52:35
Postat av: Gia

Emser, det trodde jag var nåt som bara fanns när jag var liten.... var tusan hittade du det nånstans?

Postat av: HeFo

Gia: Det finns inte överallt, men i de välsorterade butikerna. Pressbyrån Fridhemsplan bla.

2007-08-30 @ 17:03:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback