Dåligt spel

Jag är ju inte direkt någon stjärna vad gäller sportsbetting, så jag har hållit mig borta från skiten i ett par år. Man ska satsa slantarna på det man är bra på brukar pappa säga. Han spelar på ALLT - fotboll från världens alla hörn, trav, greyhound, damallsvenskan, innebandy, basket och obskyra sporter i alla divisioner. Jag är inte särskilt bra på att tippa alls, men nu gäller det prestige och hån, och då kan jag inte riktigt hålla mig borta för DET är jag bra på.


Råttan CJ på jobbet och jag har bettat 500 spänn mot varandra på AIK-Malmö på lördag. Det är viktiga poäng för gnaget nu, så min förhoppning är att de får nippran och gör bort sig totalt. Malmö har ju dessutom slagit både Halmstad och Göteborg borta i år. Sen att jag har grym Skåne-karma efter min lovebombing här i bloggen gör ju bara spelet ännu bättre. Saken är biff.


Jaja, vi får väl se... Ett betydligt bättre bet fick jag när det gäller SM-guldet. En lax på vilka som ligger högst när säsongen är klar ska väl inte vara några konstigheter? Gnaget ligger ju fyra poäng efter oss i nuläget, så han fick lite handikapp på 200 spänn.


Håll tömmarna!

/HeFo


Kommentarer
Postat av: Cristian

Jag tror tyvärr att din femhundring redan är i CJs ägo mer eller mindre. Malmö vann visserligen sin första hemmamatch på en evighet nyss men AIK har väl typ 10-0 i målskillnad på de två senaste och de har visat grym form. Jag tror det blir svårt för Malmö, riktigt svårt.
Tusenlappen däremot tror och hoppas jag att du får. Fyra poäng upp som sagt men det är långt kvar på säsongen.

Postat av: ason

Av två onda ting så håller jag på Malmö så att du vinner 500:-/ason

2007-08-21 @ 13:13:34
Postat av: HeFo

Cristian - man måste inte satsa med hjärnan alltid. =)
ason: Tack! Om du håller tummarna går det ju in - turgubbe! =)

2007-08-21 @ 13:15:05
Postat av: Erika

Malmö är skit Hefo

2007-09-15 @ 21:57:46
URL: http://www.costadelpoker.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback