Det bästa jag har

Okej, måste väl börja med att äta upp "men BP ska väl inte vara några konstigheter att slå" från det förra inlägget. Ovasst. Ska på första matchen den 16:e med Anders. Ska bli riktigt kul, även om jag avskyr folkmassor. Blir det Halmstadskross? Kanske. Nu vågar jag ju inte gissa mer eftersom jag hade fel på en sån enkel som BP...

image122Idag har det varit VM i mys här hemma. Min prinsessa och jag har sett nya Disneyfilmen "Bridge to Terabithia". Båda rödtottarna satt naturligtvis och storgrät i slutet...

Vi har ätit löjligt mycket godis, badat och lyssnat på musik. En av låtarna var "Det bästa jag har" som handlar om kärleken till ett barn. Textraden "det ögat ser är vad tanken tror" analyserades megagulligt av Amanda; "Jag fattar det. Du skulle ju kunna se ut som värsta monstret egentligen, men jag ser alltid dig som min vackra mamma..." *smälta lite*

Snart blir det räkfrossa och äggmålning här hemma.

Dagens I-landsproblem: Man hör inte ljudet från filmen när jacuzzin är på max.

/HeFo

Kommentarer
Postat av: storebror

"sympatismälter med dig"

2007-04-07 @ 13:01:44
Postat av: Kicki

Vilken söt kommentar.. :)

Postat av: Indiscreet

Själv har man bara fått kommentarer av den här typen i påsk: "Dra ned tröjan, du ser ju ut som en apa!" (Indi-mamma, 89 år) eller "Mamma får smaka på mitt godis men inte du, för du är dum!" (Anna, 3 år).

2007-04-10 @ 01:26:12
Postat av: HeFo

Stackars indi... Den med apan var iofs rätt kul! =)

2007-04-18 @ 19:09:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback