Borst på Tallinn

Har spenderat nästan en vecka i balternas högborg för att bevaka SM och träffa likasinnade knallkorkar. Jag kan väl sammanfatta det som ett samulsurium av jobb, sprit, poker och kul umgänge. Spelade inte så mycket eftersom min rulle lyser med sin frånvaro just nu, men det lilla jag spelade var totalt svinkallt. Tror jag vann en enda hand på hela resan.

Kinagejmet sista natten var en kul men förnedrande avslutning. Liverapport från "Kina-SM 2007" finns
här. 

Många trevliga stunder med nära, kära och totala främlingar.

Gänget från Potraiser (Anders med entourage) - Tack för uppskattade drinkar, märkliga shots (minttu/tabasco/tomatjuice) och mitt nya smeknamn "Skrållan".
Turken - Kungen av Palermo!
Anders - "Välkommen upp sen då..." Utan dig blir det bara fel. Med dig blir bara låttexterna fel.
Dan - En gentleman bland överförfriskade slynglar. Du regerar!
Christofer - Elefanten har entrat porslinsbutiken! Karl Marx has nothing on you...
Peder - Intressant "inside info"... the truth is out there. Men vad är hemligheten?
Klyka - Räka... sparris... och allergisk mot ridderliga menyer.
Togge - Frisör och fotomodell? Inte illa.
Resten av förbundet - Som ett pojkband fast bättre. Tack för omhändertagandet!
Björn - Grrrr
Johan - Kan vi vara överens om vem som vann utmaningen? The queen of shots slår du aldrig...
Avsaknad - Stejken som försvann.
Ludde - Obotlig feminist och andjägare.

image123
Anders sjunger obegripliga sånger under kinapokern

image124
Finlunch för SvePof i pressrummet

image125
Norrland, guldfisken och jag

image126
Ööö.... jackpot?


image127
Turken ger Viet sina outtömliga visdomsord

image128
Pokerducks ansikte utåt

image129
Nalle håller låg profil som alltid

Skönt att vara hemma faktiskt. Drog på mig ryggskott sista natten, så nu är Voltaren min största inspirationskälla. Om ni vill se bevis på att jag faktiskt arbetade under den här galna veckan så klicka här.

Fo shizzle!
/HeFo



  


Kommentarer
Postat av: Fredrik

Trevligt att träffa dig HeFo. Det var en skoj vecka men det var skönt att komma hem också eller hur? - Fredrik den bortglömde liverapportören.

2007-04-20 @ 09:23:57
Postat av: Indi

Voltaren, hmm ...? Ett tag trodde jag ju på dig när du skrev att det här inte var en knarkblogg.

2007-04-22 @ 14:11:29
Postat av: HeFo

Fredrik!! Glömde jag dig? :(

Trevligt att träffa dig också. Ses snart igen...

2007-04-27 @ 16:05:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback